Dokładamy wszelkich starań, by Wasze zamówienia zawierające rajstopy włoskie od Lores przebiegały możliwie najszybciej – zarówno podczas ich składania, jak i w trakcie oczekiwania na dostawę. Poniżej znajdują się odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, dotyczące przebiegu składania oraz realizacji zamówienia. Jeśli jednak nie odpowiadają one na Wasze wątpliwości, prosimy o kontakt mailowy (sklep@lores.pl) lub telefoniczny (+48606716488). Życzymy udanych zakupów i wielu udanych stylizacji!
Czy rajstopy produkowane są w Polsce czy Włoszech?
Wszystkie nasze artykuły produkowane są we Włoszech z wysokiej jakości przędz.
Czy rejestracja jest konieczna, aby móc dokonywać zakupów?
Nie, rejestracja nie jest konieczna.
Jak zarejestrować się w sklepie internetowym?
Rejestracji można dokonać klikając w zakładkę „Moje konto”.
Czy mogę dokonać zmiany danych podanych przy rejestracji?
Zmiany danych można dokonać logując się na swoje konto.
Jaki jest termin realizacji zamówienia?
Zamówienia składane w dni robocze do godziny 10:00 są zazwyczaj wysyłane tego samego dnia. W okresach zwiększonej sprzedaży np. okres przedświąteczny, black week – czas ten ulega wydłużeniu. Maksymalny czas realizacji całego zamówienia nie powinien przekroczyć 3-4 dni roboczych, zazwyczaj jednak są one dostarczane w ciągu 1-2 dni roboczych . Czas oczekiwania na wysyłkę zagraniczną można sprawdzić tutaj
Czy mogę zrezygnować ze złożonego zamówienia?
O rezygnacji zamówienia należy poinformować drogą mailową (sklep@lores.pl) lub telefonicznie (+48606716488). Jeśli paczka nie została wysłana, a zamówienie zostało opłacone w całości, zostanie dokonany zwrot należności w sposób , w jaki dokonano zapłaty.
Czy mogę zmienić coś w zamówieniu?
Zmiana w zamówieniu można dokonywać w sytuacji, gdy przesyłka nie została jeszcze wysłana, kontaktując się z obsługą sklepu mailowo (sklep@lores.pl) lub telefonicznie (+48606716488).
Czy mogę połączyć dwa zamówienia złożone oddzielnie?
Zamówienia można łączyć pozostawiając uwagę dla obsługi sklepu podczas składania zamówienia lub poinformować o chęci połączenia zamówień mailowo (sklep@lores.pl) lub telefonicznie (+48606716488).
Jakie są koszty dostawy przesyłki?
Koszty dostawy różnią się w zależności od wyboru konkretnego rodzaju przesyłki, a ich ceny w PL wynoszą od 0 (darmowa dostawa powyżej 149 zł) do 18 zł. Ceny wysyłki do krajów EU: https://lores.pl/wysylka-zagraniczna/
Czy mogę zamówić rajstopy włoskie Lores na adres zagraniczny?
Tak – wysyłamy zamówienia do krajów Unii Europejskiej (ich pełna lista dostępna jest tutaj). Przed złożeniem zamówienia z zagraniczną dostawą do kraju, którego nie ma na liście, prosimy o kontakt mailowy (sklep@lores.pl) lub telefoniczny (+48606716488) w celu ustalenia szczegółowych kosztów przesyłki.
Jakie formy płatności są dostępne?
Zamówienia można opłacać z góry za pośrednictwem serwisów PayU, Przelewy24, BLIK, ApplePay, Google Pay a także kartą płatniczą, przelewem tradycyjnym lub przy odbiorze przesyłki. W przypadku wyboru opcji dostawy w postaci przesyłki kurierskiej DPD za pobraniem istnieje również możliwość uiszczenia opłaty kartą płatniczą przy odbiorze paczki.
Co zrobić, gdy wybrano płatność online, a nie dokonano wpłaty?
Proszę skontaktować się z obsługą sklepu – mailowo (sklep@lores.pl) lub telefonicznie (+48606716488, która wyśle bezpieczny link do dokończenia konkretnej płatności. Można również wykonać tradycyjny przelew, w tytule wpisując numer zamówienia na konto:
Handel Art. Odzieżowymi Marek Zawada
PKO Bank Polski
75 1020 3958 0000 9802 0311 0806
Czy mogę oddać zakupione produkty?
Tak – zwrotów można dokonywać w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki, korzystając z formularza zwrotu dostępnego w regulaminie.
Adres do zwrotu:
Handel Art. Odzieżowymi Marek Zawada, ul. Wilsona 69, 97-500 Radomsko.
Do zwrotu należy dołączyć formularz zwrotu i paragon.
Jaki jest termin zwrotu zapłaty za odesłane zamówienie?
Zwrot należności następuje w ciągu 14 dni od odebrania przesyłki przez nadawcę.
W jaki sposób zwracana jest należność za odesłane produkty?
Jeśli zakup był dokonany za pośrednictwem serwisów PayU lub Przelewy24, to należność zwracana jest w taki sam sposób. W przypadku innych płatności, zwrotu dokonujemy przelewem tradycyjnym na podany przez klienta numer konta.
Co zrobić w przypadku, gdy zamówiony towar jest uszkodzony?
W takim przypadku prosimy o kontakt mailowy (sklep@lores.pl) lub telefoniczny (+48606716488) w celu omówienia szczegółów zamówienia i ustalenia rozwiązania sytuacji. Można oczywiście złożyć reklamację, do której formularz znajduje się tutaj.
Czy istnieje możliwość uzyskania rabatu?
Tak – oferujemy rabat w wysokości 15% ceny zamówienia na pierwsze zakupy o wartości powyżej 50 zł. Istnieje również możliwość uzyskania rabatu dla stałych, powracających klientów. O zniżkach, promocjach i rabatach zawsze informujemy w newsletterze – zachęcamy więc do subskrypcji.
Co zrobić w sytuacji, gdy zostały dokonane zakupy, a na adres e-mail podany w zamówieniu nie przyszedł mail potwierdzający?
W takiej sytuacji prosimy o sprawdzenie folderów spam/ powiadomienia – jeśli nie ma tam wiadomości od sklepu Lores, prosimy o kontakt mailowy (sklep@lores.pl) lub telefoniczny (+48606716488).
Czy istnieje możliwość współpracy barterowej?
Tak, istnieje taka możliwość – w tym celu zapraszamy do kontaktu mailowego pod adresem sklep@lores.pl.
Czy istnieje możliwość współpracy hurtowej ?
Tak oczywiście, prosimy o kontakt: sklep@lores.pl lub +48606716488