BESTSELLERY
  • Rajstopy
  • Pończochy
  • Bielizna
  • Skarpety
  • Legginsy
  • DARMOWA DOSTAWA OD 149 ZŁ 🤝 30 DNI NA WYMIANĘ LUB ZWROT

    Najczęściej zadawane pytania – sklep online (FAQ)

    Dokładamy wszelkich starań, by Wasze zamówienia zawierające rajstopy włoskie od Lores przebiegały możliwie najszybciej – zarówno podczas ich składania, jak i w trakcie oczekiwania na dostawę. Poniżej znajdują się odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, dotyczące przebiegu składania oraz realizacji zamówienia. Jeśli jednak nie odpowiadają one na Wasze wątpliwości, prosimy o kontakt mailowy (sklep@lores.pl) lub telefoniczny (+48606716488). Życzymy udanych zakupów i wielu udanych stylizacji!

    Czy rajstopy produkowane są w Polsce czy Włoszech?

    Wszystkie nasze artykuły produkowane są we Włoszech z wysokiej jakości przędz.

    Czy rejestracja jest konieczna, aby móc dokonywać zakupów?

    Nie, rejestracja nie jest konieczna.

    Jak zarejestrować się w sklepie internetowym?

    Rejestracji można dokonać klikając w zakładkę „Moje konto”.

    Czy mogę dokonać zmiany danych podanych przy rejestracji?

    Zmiany danych można dokonać logując się na swoje konto.

    Jaki jest termin realizacji zamówienia?

    Zamówienia składane w dni robocze do godziny 10:00 są zazwyczaj wysyłane tego samego dnia. W okresach zwiększonej sprzedaży np. okres przedświąteczny, black week – czas ten ulega wydłużeniu. Maksymalny czas realizacji całego zamówienia nie powinien przekroczyć 3-4 dni roboczych, zazwyczaj jednak są one dostarczane w ciągu 1-2 dni roboczych . Czas oczekiwania na wysyłkę zagraniczną można sprawdzić tutaj

    Czy mogę zrezygnować ze złożonego zamówienia?

    O rezygnacji zamówienia należy poinformować drogą mailową (sklep@lores.pl) lub telefonicznie (+48606716488). Jeśli paczka nie została wysłana, a zamówienie zostało opłacone w całości, zostanie dokonany zwrot należności w sposób , w jaki dokonano zapłaty.

    Czy mogę zmienić coś w zamówieniu?

    Zmiana w zamówieniu można dokonywać w sytuacji, gdy przesyłka nie została jeszcze wysłana, kontaktując się z obsługą sklepu mailowo (sklep@lores.pl) lub telefonicznie (+48606716488).

    Czy mogę połączyć dwa zamówienia złożone oddzielnie?

    Zamówienia można łączyć pozostawiając uwagę dla obsługi sklepu podczas składania zamówienia lub poinformować o chęci połączenia zamówień mailowo (sklep@lores.pl) lub telefonicznie (+48606716488).

    Jakie są koszty dostawy przesyłki?

    Koszty dostawy różnią się w zależności od wyboru konkretnego rodzaju przesyłki, a ich ceny w PL wynoszą od 0 (darmowa dostawa powyżej 149 zł) do 18 zł. Ceny wysyłki do krajów EU: https://lores.pl/wysylka-zagraniczna/

    Czy mogę zamówić rajstopy włoskie Lores na adres zagraniczny?

    Tak – wysyłamy zamówienia do krajów Unii Europejskiej (ich pełna lista dostępna jest tutaj). Przed złożeniem zamówienia z zagraniczną dostawą do kraju, którego nie ma na liście, prosimy o kontakt mailowy (sklep@lores.pl) lub telefoniczny (+48606716488) w celu ustalenia szczegółowych kosztów przesyłki.

    Jakie formy płatności są dostępne?

    Zamówienia można opłacać z góry za pośrednictwem serwisów PayU, Przelewy24, BLIK, ApplePay, Google Pay a także kartą płatniczą, przelewem tradycyjnym lub przy odbiorze przesyłki. W przypadku wyboru opcji dostawy w postaci przesyłki kurierskiej DPD za pobraniem istnieje również możliwość uiszczenia opłaty kartą płatniczą przy odbiorze paczki.

    Co zrobić, gdy wybrano płatność online, a nie dokonano wpłaty?

    Proszę skontaktować się z obsługą sklepu – mailowo (sklep@lores.pl) lub telefonicznie (+48606716488, która wyśle bezpieczny link do dokończenia konkretnej płatności. Można również wykonać tradycyjny przelew, w tytule wpisując numer zamówienia na konto:

    Handel Art. Odzieżowymi Marek Zawada
    PKO Bank Polski
    75 1020 3958 0000 9802 0311 0806

    Czy mogę oddać zakupione produkty?

    Tak – zwrotów można dokonywać w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki, korzystając z formularza zwrotu dostępnego w regulaminie.

    Adres do zwrotu:

    Handel Art. Odzieżowymi Marek Zawada, ul. Wilsona 69, 97-500 Radomsko.

    Do zwrotu należy dołączyć formularz zwrotu i paragon.

    Jaki jest termin zwrotu zapłaty za odesłane zamówienie?

    Zwrot należności następuje w ciągu 14 dni od odebrania przesyłki przez nadawcę.

    W jaki sposób zwracana jest należność za odesłane produkty?

    Jeśli zakup był dokonany za pośrednictwem serwisów PayU lub Przelewy24, to należność zwracana jest w taki sam sposób. W przypadku innych płatności, zwrotu dokonujemy przelewem tradycyjnym na podany przez klienta numer konta.

    Co zrobić w przypadku, gdy zamówiony towar jest uszkodzony?

    W takim przypadku prosimy o kontakt mailowy (sklep@lores.pl) lub telefoniczny (+48606716488) w celu omówienia szczegółów zamówienia i ustalenia rozwiązania sytuacji. Można oczywiście złożyć reklamację, do której formularz znajduje się tutaj.

    Czy istnieje możliwość uzyskania rabatu?

    Tak – oferujemy rabat w wysokości 15% ceny zamówienia na pierwsze zakupy o wartości powyżej 50 zł. Istnieje również możliwość uzyskania rabatu dla stałych, powracających klientów. O zniżkach, promocjach i rabatach zawsze informujemy w newsletterze – zachęcamy więc do subskrypcji.

    Co zrobić w sytuacji, gdy zostały dokonane zakupy, a na adres e-mail podany w zamówieniu nie przyszedł mail potwierdzający?

    W takiej sytuacji prosimy o sprawdzenie folderów spam/ powiadomienia – jeśli nie ma tam wiadomości od sklepu Lores, prosimy o kontakt mailowy (sklep@lores.pl) lub telefoniczny (+48606716488).

    Czy istnieje możliwość współpracy barterowej?

    Tak, istnieje taka możliwość – w tym celu zapraszamy do kontaktu mailowego pod adresem sklep@lores.pl.

    Czy istnieje możliwość współpracy hurtowej ?

    Tak oczywiście, prosimy o kontakt: sklep@lores.pl  lub +48606716488